Sobre o EnBlogs 2006

Hoje tenho o dia troll e aproveito para me declarar súper-em-contra dos congressos (venham de onde venham), com os seus consabidos relatórios e pausas-café. Esta condena deve entender-se referida aos congressos tout court e nomeadamente àqueles que estudam o chamado "fenómeno blog". Acho que os comments ou alguma que outra jantança (pagada a escote, e nom com o dinheiro d*s contribuintes) som suficientes para reflectirmos sobre a matéria blog e compartilharmos tudo o que queiramos (mesmo fluídos corporais, *s mais afortunad*s). Os blogs nom vam ser mais úteis, melhores ou mais importantes polo facto de que as "administrações culturais" organizem congressos ou cuchipandas sobre eles. Para isso já tínhamos os poetas, contra os que tanto levamos rajado.

PS. Tenho vári*s amig*s que participam como relator*s no EnBlogs 2006. Darlings, espero seguir contando com a vossa amizade após este desabafo.😉

9 Comments

  1. Posted Abril 19, 2006 at 3:22 pm | Permalink

    Amicus Plato, sed magis amica veritas😉

  2. Posted Abril 19, 2006 at 4:36 pm | Permalink

    Xosé Luis Barreiro nom o teria dito melhor, dot😀

  3. Posted Abril 20, 2006 at 1:07 am | Permalink

    😆
    e eu, despois de lelo a vostede, fólgome de non poder participar

  4. Posted Abril 20, 2006 at 7:33 pm | Permalink

    te jode que no te invitaran

    (patroll.eu)

  5. Posted Abril 21, 2006 at 8:19 am | Permalink

    ehehehe… há de ser isso, berto. Ao próximo congresso vou ir trollear ao vivo, sem convite e rolho boda de Farruquito, a partirme la camisa.

  6. Posted Abril 23, 2006 at 10:33 am | Permalink

    A verdade é que Dot dixoi tan ben que xa me quedei sen palabras…

    Unha aperta.😉

  7. Posted Abril 23, 2006 at 6:16 pm | Permalink

    A mim passou-me o mesmo. Nem o pirata latinista de Astérix o teria dito melhor.

    P.S. Esse “díxoi” é súper-da-Marinha, Marinha😉

  8. Posted Abril 29, 2006 at 11:39 am | Permalink

    jajajajajjaja.😉

  9. Posted Abril 9, 2007 at 12:42 pm | Permalink

    Good site!!!


One Trackback

  1. By Endurance » EnBlogs nas webs on Abril 20, 2006 at 3:50 pm

    […] Cdigo Cero: Juan Varela substite en Santiago o termo “blogs” polo de “identidades de dominio pblico Cdigo Cero: Analizan a situacin do blogomillo nun encontro organizado polo Consello da Cultura Galega Agnix: O que vimos no Enblogs’06 O Paco: Organizacin B2OB: regularidade na diversidade Sequeirox: as ponencias Periodistas21: gallegos de dominio pblico Post Scriptum: super-em-contra dos congressos Outeiros: sobre blogoteca Flickr: tag enblogs (includa unha foto de Ascrida!) Comunisfera: encuentros particulares Tamn mencionouse no mename e en carballodixital, o demo me leve e openblogs. […]

Publicar um Comentário

Required fields are marked *

*
*

