El millor estatut de la història?

Vai ser que nom.

Vídeo por cortesia de Polònia

12 Comments

  1. besbellinha
    Posted Junho 19, 2006 at 12:15 pm | Permalink

    Parlem?
    Parlem (non sei catalán, so “sis plau” e “rodalies destinació…tal sitio”)
    Débense sentir coma cando eu cheguei a casa e vin un toro coma o do vídeo que se lle dabas a un botón poñíase a andar paraboleando coa música “tiriiiiií-tirí-tirí-tirí-tititiiiiíriritiritití”…e falando de todo un pouco, aquí falta un programiña parecido a estes da TV3 e a ETB.
    Saúdos e…atencion, pregunta: comerá vostede sardiñas ou pizza congelada como el niño de la guía?

  2. Hayley
    Posted Junho 19, 2006 at 12:40 pm | Permalink

    Gostava mais do outro desenho do blogue. Nom me vás responder?😛

  3. Posted Junho 19, 2006 at 1:03 pm | Permalink

    besbe: ‘Parlem?’ é o slogan de La Caixa. Menos nas Ilhas Baleares, onde dizem ‘Parlam?’. E suponho que nem sardinhas nem pizza. Esse dia estarei em Londres ‘desfrutando’ da culinária inglesa.

    Hayley: há que renovar-se…😉

  4. Posted Junho 19, 2006 at 4:55 pm | Permalink

    Véxolle no bo camiño humorístico, post.

  5. Hayley
    Posted Junho 19, 2006 at 10:43 pm | Permalink

    Gho!

  6. Posted Junho 20, 2006 at 9:57 am | Permalink

    Quando entro neste blogue e me encontro com esta aparência e com o título (em polaco) deste post, por um momento pensei que nom me encontrava no blogue do post scriptum senom no dum outro caro amigo catalao😉

  7. Posted Junho 20, 2006 at 11:14 am | Permalink

    Dr. Carabassa, I presume?

  8. Posted Junho 20, 2006 at 11:31 am | Permalink

    Com efheitorrr, caro… 😉

  9. Posted Junho 21, 2006 at 2:34 pm | Permalink

    Que grima me dá a imagem que pugeste…

  10. Posted Junho 21, 2006 at 3:39 pm | Permalink

    Nom é o que parece… prémio para quem adivinhe de onde procede!

  11. Posted Junho 22, 2006 at 2:37 pm | Permalink

    A mim parece-me (e se nom é o que parece seguro que nom é) ou lembra-me a umha imagem de um jesus cristo ensangrentado ou algo assim… ugh!

  12. besbellinha
    Posted Junho 23, 2006 at 3:05 pm | Permalink

    Happy fish and chips!


Publicar um Comentário

Required fields are marked *

*
*

