Etabloguear

O passado 14 de Junho, o presidente do EAJ/PNV Josu Jon Imaz pediu à ETA que criasse um blogue:

Les pediría que se monten un blog, que pongan ahí sus reflexiones y nos dejen en paz. Es lo único que tengo que decir ante ese comunicado. Es fácil montarse un blog. Se pincha en http://www.blogger.com y además es gratis.

Meu dito, meu feito. O blogue já existe, mas nom em está no Blogger, como sugeria o dirigente jeltzale, senom aqui no WordPress. Haverá que andar com olho, nom vaia ser que Grande-Marlaska pense que somos do contorno. Já agora, a Guardia Civil está a investigar sobre a veracidade do invento. [Via]

2 Comments

  1. Posted Junho 27, 2006 at 9:03 am | Permalink

    fás ben en ser prudente, coma bon xurista, e non lincalo. a verdade é que o home ese mete medo, nunha destas é capaz de imputar ao pai de Urdangarín. menos mal que en Agosto abandona a instrucción e volta a sala.
    claro que logo retorna o outro dos Usa e non se sabe que será peor.

  2. Posted Junho 27, 2006 at 9:24 am | Permalink

    Já está o link. Se antes nom aparecia foi por despiste, nom por prudência. Num processo de paz tem interesse conhecer a posiçom de ambas as partes, e o facto de colocar uma ligaçom nom implica pola minha parte nenhuma identificaçom com os conteúdos do blogue, que aliás nem sequer se sabe se é realmente da ETA.

    Por outra parte, aonde Grande-Marlaska deveria voltar é ao seu julgado de instruçom madrilenho (de onde nunca deveu saír). O seu “ascenso” a uma sala da AN (com competências para julgar, e nom só para instruir) é uma prolongaçom inesperada da sua comissom de serviço e portanto um prémio aos serviços prestados. Está explicado nesta notícia de El Mundo.


Publicar um Comentário

Required fields are marked *

*
*

%d bloggers like this: